Ufo mystics


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Index

Deel | 
 

 wat zien ik

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

wat zien ik Empty
BerichtOnderwerp: wat zien ik   wat zien ik Icon_minitimedo jan 29 2015, 12:30

Mo,,middag ..eerst dit het is geen misherkenning maar een vraag was -weer- es Google Earth
tot ik bij/boven Roeska deze foto zag ,, nou snap ik er de balle niet van wat ik zie of wat er gebeurd , is denk ik een stunt team van Roeska Air Force Rolling Eyes

wat zien ik 2jc6nnl , en nee denk niet dat ze met z´n alle tegelijk even iets ´laten´ Razz Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

wat zien ik Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat zien ik   wat zien ik Icon_minitimedo jan 29 2015, 12:40

las ook ergens - met m´n stomme kop weggeklikt- dat er in Rusland ooit ook een UFO is neder gestort , het geen werd genoemd Russisch Roswell,, de bevolking en deurpen geheel ontruimd en gelijk een militaire - raket- basis gebouwd , waarschijnlijk voor testen van ´gevonden´ V1´swat zien ik 2iw7ddl ,,,, kijk naar de datum  Sad  scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
bb den don camillo

bb den don camillo

Woonplaats : Belgie, Liége oord Juprelle

wat zien ik Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat zien ik   wat zien ik Icon_minitimezo feb 01 2015, 17:01

eventueel de gevang genomen duiste wetenschappers die daar hun werkplaats kregen.

grtjs
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

wat zien ik Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat zien ik   wat zien ik Icon_minitimevr feb 06 2015, 07:23

Allè Don Camilo vanuit een erg koud Rotterdam........

wat zien ik 29o4l8j -- handen geven

=============================== Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
bb den don camillo

bb den don camillo

Woonplaats : Belgie, Liége oord Juprelle

wat zien ik Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat zien ik   wat zien ik Icon_minitimevr feb 06 2015, 20:11

herman50 schreef:
Allè Don Camilo vanuit een erg koud Rotterdam........

wat zien ik 29o4l8j --  handen geven

=============================== Wink
Juist thuis en hups bedankt om me weer een jaar ouder te wensen.
De dag van mijn leven, door zo'n klein gaatje kruipen schouders en hoofd dicht geperst, in die koude, en dan nog een klets op je achterwerk krijgen, en hups ze wierpen mij in een bad. Die dag noemtt me gelukkige verjaardag (geboorte) lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

wat zien ik Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat zien ik   wat zien ik Icon_minitimeza feb 07 2015, 07:47

funny ,,,, breek me de bek niet open ben de 1e van een 2ling dus als eerste de ´klappen´ gehad. heb nog geroepen broer daar blijven maar die eigewijs kwam toch ,,,,,, Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


wat zien ik Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat zien ik   wat zien ik Icon_minitimema feb 23 2015, 23:17

Je bent bijna opnieuw jarig Donneke maar oké, ik hoop dat je een leuke verjaardag heb gehad ondanks te tik op de bellen die je niet vergeten kan. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

wat zien ik Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat zien ik   wat zien ik Icon_minitimedi feb 24 2015, 07:40

heb begrepen , van toen ik later -veeeel ouwer was en groter - dat dat is om de longen te testen ,stom eigenlijk kunnen ze niet vragen ga es een potje janke dan? huilen1
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




wat zien ik Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat zien ik   wat zien ik Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

wat zien ik

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» wat zien jullie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ufo mystics :: Ufo :: Misherkenning-
Actieforum.com | ©phpBB | Ondersteuningsforum | Meld misbruik | Laatste discussies