Ufo mystics


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Index

Deel | 
 

 wat zien jullie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

wat zien jullie Empty
BerichtOnderwerp: wat zien jullie   wat zien jullie Icon_minitimewo dec 24 2014, 07:53

als gzegd wat zien jullie , foto van Google Earth

vond hem vreemd dus bij deze

wat zien jullie 2duw1ft santa santa ztop
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieuwetijdsoudje

Nieuwetijdsoudje


wat zien jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat zien jullie   wat zien jullie Icon_minitimewo dec 24 2014, 20:51

Ik zie een onzichtbaar vliegtuig...straf hé !! geek santa rendeer
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


wat zien jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat zien jullie   wat zien jullie Icon_minitimedo dec 25 2014, 09:46

Idd een niet zichtbare vliegtuig. De schaduw van de staart is te zien in de bovenste trail santa santa santa santa santa
Terug naar boven Ga naar beneden
bb den don camillo

bb den don camillo

Woonplaats : Belgie, Liége oord Juprelle

wat zien jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat zien jullie   wat zien jullie Icon_minitimevr jan 02 2015, 21:45

ZOU HET GEEN BELICHTINGS FOUTJE ZIJN????????
je ziet toch iets de vorm van het vliegtuig, ok je kan wel niet zeggen welk type maar...

Grtjs vlinder
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

wat zien jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat zien jullie   wat zien jullie Icon_minitimeza jan 03 2015, 07:38

dit had ik gefotografeerd 12 12 2013

wat zien jullie 15dl34x ,,,,.... ztop
Terug naar boven Ga naar beneden
bb den don camillo

bb den don camillo

Woonplaats : Belgie, Liége oord Juprelle

wat zien jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat zien jullie   wat zien jullie Icon_minitimeza jan 03 2015, 23:47

hallo herma en leden.

Onzichtbaar is dit vliegtuig niet.
Hé???? zal je denken.
Als ik nu een onzichtbaar vliegtuig zou kunnen maken, dan zou het niet te volkgen kunnen zijn door zijn condens stroken.

Ik kan niet alles vertellen, van hoe en wat ik weet, heb ooit een papiertje ondertekend dat ik alles vergeten ben.

Maar ik herhaal Verf van het toestel laat toe om NIET HERKENBAAR TE ZIJN WELK TYPE VLIEGTUIG HET IS. (hiermee moet ook de weeromstandigheden een rol in mee spelen)
Reden om dit te doen is, simpel als je het weet.
Veronderstel ik zeg wel veronderstel, dat er oorlog is, en ik ben ergens heel diep in vijandelijke lijnen, en mijn taak is info doorgeven aan het thuis front. Ik zie een type vliegtuigen opstijgen, en aan het type kan ik doorvermelden, hé jongens ze sturen verkenings vliegtuigen uit, of jagers, of etc.
Door deze verf wel ik zie een vliegtuig, maar kan niet het type doorgeven, dus kan ik ook niet het zeggen wat hun bedoelingen zijn. (in huidige dagen van oorlog zijn seconden soms heel belangrijk vooral in vliegtuigen met straalmotoren)

Nu het beste om zo'n vliegtuigen te fotograferen (iets wat ik niet kan) is je toestel op handmatig te zetten en niet automatisch. Je neemt de hoogste stand van ASA, je gaat dan de belichting afstellen op donkere aarde (maar best op beton, of asfalt naargelang het weer) en dan zo goed als het kan de zoom volledig open en shoot er maar op los. Wedden dat er eentje tussen zal zitten die (luchtruim heel duister is, maar het toestel is oeps zichtbaar (wel heel donker) en type is herkenbaar.
PS zwart-wit fotos werkt fantatisch bij dit.

Probeer het eens uit, ik kan dit niet heb geen toestel voor zo iets en ben wat onhandig met fototoestelen, en mijn nek kan niet lang naar boven staren.

Grtjs BB
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


wat zien jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat zien jullie   wat zien jullie Icon_minitimema jan 05 2015, 09:35

Idd witbalans uitzetten. Ik had dit getest met vliegtuigen zoals de foto van Herman. Eerst zie je niks en met inzoomen de volledige vliegtuig.
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

wat zien jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat zien jullie   wat zien jullie Icon_minitimema jan 05 2015, 11:42

maar soms heb je dat allemaal niet nodig en laten ze zien dat er wel wat voor de condensstrepen zit

wat zien jullie 97mio0 Wink Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

wat zien jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat zien jullie   wat zien jullie Icon_minitimedo jan 15 2015, 13:02

kwam ook een Brand/Medi drone tegen hij is een van de eerste

wat zien jullie 2z3v41t -..... leuk dat helmpie zou er nou ook een zwaailichtje in zitten??? bloem kleurig
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




wat zien jullie Empty
BerichtOnderwerp: Re: wat zien jullie   wat zien jullie Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

wat zien jullie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» wat zien ik

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ufo mystics :: Vliegtuigen, heli's en drones :: Vliegtuigen, heli's en drones-
Maak een forum | ©phpBB | Ondersteuningsforum | Meld misbruik | Laatste discussies