Ufo mystics


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Index

Deel | 
 

 Waar komen de stenen vandaan?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
toby
forumvriend
forumvriend
toby


Waar komen de stenen vandaan? Empty
BerichtOnderwerp: Waar komen de stenen vandaan?   Waar komen de stenen vandaan? Icon_minitimeza okt 18 2014, 09:34

Laatst spraken wij een boer die gras weilanden heeft. Overal zien we hopen met stenen liggen en sommige zijn niet van die kleintjes.
We vroegen waar dat vandaan kwam. Hij vertelde dat hij dagelijks de weilanden afliep om stenen weg te halen die de tractor konden beschadigen.
Hoe kan dit dat er opnieuw stenen liggen? Afstoting vanuit de aarde?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieuwetijdsoudje

Nieuwetijdsoudje


Waar komen de stenen vandaan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar komen de stenen vandaan?   Waar komen de stenen vandaan? Icon_minitimeza okt 18 2014, 09:41

Ploegen Wink ik heb hier aanhangers vol fossielen,elk jaar na het bewerken van het land komen er nieuwe boven,net als met je detectorvondsten Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


Waar komen de stenen vandaan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar komen de stenen vandaan?   Waar komen de stenen vandaan? Icon_minitimeza okt 18 2014, 09:44

Ja dat klopt wat je zegt alleen worden de weilanden niet omgeploegd. Eens in de zoveel tijd wordt het gemaaid. Dat is juist het gekke.
Terug naar boven Ga naar beneden
bb den don camillo

bb den don camillo

Woonplaats : Belgie, Liége oord Juprelle

Waar komen de stenen vandaan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar komen de stenen vandaan?   Waar komen de stenen vandaan? Icon_minitimeza okt 18 2014, 21:27

toby schreef:
Ja dat klopt wat je zegt alleen worden de weilanden niet omgeploegd. Eens in de zoveel tijd wordt het gemaaid. Dat is juist het gekke.
Oeps dat is raar, inderdaadd weiland wordt niet omgeploegd en wortels van wei land zijn hecht in elkaar verstrengeld is niet zoals het gras in je tuin.

Dit is werkelijke een goeie vraag, stuur eens een foto van dat weiland met een paar stenen als het kan.????
Grtjs alain euuu sorry t'is bb
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


Waar komen de stenen vandaan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar komen de stenen vandaan?   Waar komen de stenen vandaan? Icon_minitimezo okt 19 2014, 10:31

Ja is goed dat ga ik doen! Bbalaindoncamillo Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


Waar komen de stenen vandaan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar komen de stenen vandaan?   Waar komen de stenen vandaan? Icon_minitimezo okt 19 2014, 17:23

Hier 1 van de hopen stenen. Eronder 1 van de grasvelden


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

Waar komen de stenen vandaan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar komen de stenen vandaan?   Waar komen de stenen vandaan? Icon_minitimevr nov 07 2014, 12:48

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] heb je hier iets aan Surprised ..... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


Waar komen de stenen vandaan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar komen de stenen vandaan?   Waar komen de stenen vandaan? Icon_minitimevr nov 07 2014, 13:13

Bedankt ztop
Ik heb het gelezen Herman, de aarde duwt de troep omhoog, daar komt het op neer, maar hoe kan dat bij velden waar niets wordt gedaan als alleen maar maaien? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Waar komen de stenen vandaan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar komen de stenen vandaan?   Waar komen de stenen vandaan? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Waar komen de stenen vandaan?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ufo mystics :: Aarde :: Aardwetenschappen-
Actieforum | ©phpBB | Ondersteuningsforum | Meld misbruik | Laatste discussies