Ufo mystics


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Index

Deel | 
 

 Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
toby
forumvriend
forumvriend
toby


Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier Empty
BerichtOnderwerp: Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier   Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier Icon_minitimema okt 13 2014, 14:11

Het mooie aan dit fatamorgana fenomeen is dat Nostradamus dit al voorspelt had, zelfs de land China.


Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier   Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier Icon_minitimedi okt 14 2014, 13:46

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
ik weet niet waar dit bij hoort maar wat denken jullie , en nee niet zelf gevonden dwz via een filmpje toch es gekeken of ik het kon vinden ,, dát is wel gelukt maar helaas niet meer aan wezig ... ingang op Antartica verderop zit een tweede in de rots Wink
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.],, het is al wel van een paar jaar terug dus .....
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieuwetijdsoudje

Nieuwetijdsoudje


Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier   Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier Icon_minitimedi okt 14 2014, 13:58

toby schreef:
Het mooie aan dit fatamorgana fenomeen is dat Nostradamus dit al voorspelt had, zelfs de land China.



Lijkt op een trabant die kwam voorbijgereden Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier   Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier Icon_minitimewo okt 15 2014, 11:28

toby schreef:
Het mooie aan dit fatamorgana fenomeen is dat Nostradamus dit al voorspelt had, zelfs de land China.



als ik mag ,,je onderschrift is waarom zit je achter je computer, sorry ,maar ik heb een laptop Very Happy alien
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier   Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier Icon_minitimewo okt 15 2014, 12:55

Ook daar zit je ervoor Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier   Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier Icon_minitimewo okt 15 2014, 12:56

Nieuwetijdsoudje schreef:
toby schreef:
Het mooie aan dit fatamorgana fenomeen is dat Nostradamus dit al voorspelt had, zelfs de land China.



Lijkt op een trabant die kwam voorbijgereden Smile

Snapikniet lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier   Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier Icon_minitimewo okt 15 2014, 13:06

herman50 schreef:
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
ik weet niet waar dit bij hoort maar wat denken jullie , en nee niet zelf gevonden dwz via een filmpje toch es gekeken of ik het kon vinden ,, dát is wel gelukt maar helaas niet meer aan wezig ... ingang op Antartica verderop zit een tweede in de rots Wink
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.],, het is al wel van een paar jaar terug dus .....

We zullen het nooit weten Herman, tenzij er ooit een onderzoek in dat gebied wordt gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier   Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier Icon_minitimewo okt 15 2014, 13:24

toby schreef:
Ook daar zit je ervoor  Very Happy

Shocked heb jij weer helemaal gelijk in Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieuwetijdsoudje

Nieuwetijdsoudje


Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier   Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier Icon_minitimewo okt 15 2014, 13:28

Een trabantje is oostduits stinkend rokend 2takt autootje,die zetten ook hele straten onder de mist Wink

Een trabantje zal het dus niet geweest zijn maar wat is het dan wel ?
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier   Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier Icon_minitimewo okt 15 2014, 14:10

Aha snappie Very Happy

Ik zou het niet weten wat het is maar het lijkt me erg gaaf eens zoiets te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier   Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier Icon_minitimema nov 10 2014, 13:13

dat de natuur rare dingen kan doen is bekend maar soms denk je .....Hoe kan het bounce ,,,
zat es-wéér- op Google Earth en was effe naar Antartica .... Question ...
kwam ik een foto tegen van een ´wereldreizeger-, dat deze ´poel´/meer z´lfs bij -30!graden nog gewoon lekker was om te poedelen!! What a Face

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] ..... Embarassed
°da´s dat langwerpige ding in het midden Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier   Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Drones boven Franse kerncentrales
» UFO met S-vormige vinnen gefotografeerd boven Muiderslot

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ufo mystics :: Aarde :: Natuurverschijnselen-
Gratis forum | Wetenschappen | Misc | ©phpBB | Ondersteuningsforum | Meld misbruik | Laatste discussies