Ufo mystics


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Index

Deel | 
 

 fel verlicht ufo.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
toby
forumvriend
forumvriend
toby


fel verlicht ufo. Empty
BerichtOnderwerp: fel verlicht ufo.   fel verlicht ufo. Icon_minitimedo apr 09 2015, 06:31

Gisteravond was ik aan het filmen en zag vanuit het zuid westen een fel wit verlicht iets overkomen.
Te groot voor een satelliet en sneller dan een vliegtuig.. eerder een vergelijking snelheid van een straaljager.

fel verlicht ufo. 020ufo10

Enkele prints ervan

fel verlicht ufo. 020ufo11

Zal binnenkort het filmpje uploaden.
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

fel verlicht ufo. Empty
BerichtOnderwerp: Re: fel verlicht ufo.   fel verlicht ufo. Icon_minitimedo apr 09 2015, 07:37

hier zijn vele van bekend maar allemaal als natuurlijk bestempeld, nou sorry lijkt mij een beetje pittig ,heel mooi ,,,, ja de dagen gaan weel lengen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


fel verlicht ufo. Empty
BerichtOnderwerp: Re: fel verlicht ufo.   fel verlicht ufo. Icon_minitimedo apr 09 2015, 09:36

Herman kan je dat uitleggen, zou wel fijn zijn om te weten wat dit voor een bekend ding is. Very Happy  
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

fel verlicht ufo. Empty
BerichtOnderwerp: Re: fel verlicht ufo.   fel verlicht ufo. Icon_minitimedo apr 09 2015, 10:42

op vele plekken is dit soort objecten gezien en voor veel onbekend , maar -vanzelf- zijn er weer die dit een natuurlijk verschijnsel noemen, alleen welk en of waarvan dát zeggen ze niet ,, -waren zelfs 2 astronomen met een kijker om U tegen te zeggen die niet wisten wat ze zagen ,dus-
maar zit er nou een soort ´bubbel´ op de eerste vergote foto ..aan t begin links Shocked
fel verlicht ufo. 2ziqywx
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


fel verlicht ufo. Empty
BerichtOnderwerp: Re: fel verlicht ufo.   fel verlicht ufo. Icon_minitimedo apr 09 2015, 11:16

Oké, bedankt voor de uitleg ztop
Ja dat rondje is denk ik de extra verlichting op verschillende plaatsen ... zie de 3e foto waar het opeens in het midden is.

Iets wat er op lijkt kwam ik net tegen.



Daar wordt beweerd dat de cilinder vormig ding een project loon ballon is

Dat moet ik nog uitvissen zoals de snelheid enzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

fel verlicht ufo. Empty
BerichtOnderwerp: Re: fel verlicht ufo.   fel verlicht ufo. Icon_minitimedo apr 09 2015, 11:27

lijkt dan weer verdikkies veel op deze twee , ook plastic??,,, wat zijn die twee ´kogeltjes´in het middenstuk dan , stukjes tape Very Happy
fel verlicht ufo. 2lo2buu

fel verlicht ufo. Wmhzyx
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


fel verlicht ufo. Empty
BerichtOnderwerp: Re: fel verlicht ufo.   fel verlicht ufo. Icon_minitimedo apr 09 2015, 12:58

Ja dat is die project loon ballon Very Happy
Ik neem aan dat die 2 witte rondjes dit zijn;
Loon ballonnen zijn uitgerust met zogenaamde LTE communicatie technologie waardoor het mogelijk is via de ballon verbinding te maken met het internet.

loon ballonnen vliegen alleen over het zuidelijk half rond zover ik lees en gaan met de wind mee. Tja dan klopt het niet met wat gisteren overvloog, ook niet qua windrichting.

Per frame zag ik gisteren nog iets raars bij de cilinder, alsof er af en toe iets eruit schiet Even vigileren of dat niet komt door het converteren.
fel verlicht ufo. Knipse10

Hier nog eens 3 frames extra duidelijker gemaakt
fel verlicht ufo. 020ufo13
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

fel verlicht ufo. Empty
BerichtOnderwerp: Re: fel verlicht ufo.   fel verlicht ufo. Icon_minitimedo apr 09 2015, 13:14

het is wel een vreemd ding dan , maar als je zo ´gewoon´ jouw frames bekijkt lijkt er niet veel ...gelijkenis en die contact dingen zitten allen daar zeg achteraan niet in de lengte of zig zag  Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

fel verlicht ufo. Empty
BerichtOnderwerp: Re: fel verlicht ufo.   fel verlicht ufo. Icon_minitimedo apr 09 2015, 13:22

heb ook effe gekeken op Google en dat project Loon begon Juni 2013,,,,,,,als ik kijk bij jou filmpje 10 2012 ben je tóch 9maanden voor en de foto ,,,wel kijk zelf
fel verlicht ufo. 242eydc enige gelijkenis noppie
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


fel verlicht ufo. Empty
BerichtOnderwerp: Re: fel verlicht ufo.   fel verlicht ufo. Icon_minitimevr apr 10 2015, 09:42

Ik had vannacht een bericht achtergelaten met de link naar mijn eigen filmpje, alles weg!

Ja Herman nu je het zegt dat klopt dan zou dat bij mij eerder moeten zijn ztop
Ik heb voor de voorzichtigheid een loon ballon? aangekaart, mss komt er dan meer info binnen over het gedrag van dat ding en hoe het eruit ziet in de nacht.



Let vooral op de voorkant van de cilinder waar de driehoek achtige lichten loskomen
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

fel verlicht ufo. Empty
BerichtOnderwerp: Re: fel verlicht ufo.   fel verlicht ufo. Icon_minitimevr apr 10 2015, 10:22

vreemd of die bubbel/bol roteert van linker naar rechterkant ,op 0.12. sec zie je duidelijk iets úitschieten?- en snel verdwijnen ,,,,, het heeft wel een aardige vaart ,,,,, Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

fel verlicht ufo. Empty
BerichtOnderwerp: Re: fel verlicht ufo.   fel verlicht ufo. Icon_minitimevr apr 10 2015, 10:39

http://www.bbc.com/news/business-26337673 wat denk je hiervan alles gaat weer met een ballon
,,, dus een dezer dagen gaat tie de lucht in , jaja en de Amerikanen hadden geen geld meer de Engelse wel ,,,, grappig
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




fel verlicht ufo. Empty
BerichtOnderwerp: Re: fel verlicht ufo.   fel verlicht ufo. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

fel verlicht ufo.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ufo mystics :: Ufo :: Ufo Meldpunt-
Actieforum | ©phpBB | Ondersteuningsforum | Meld misbruik | Laatste discussies