Ufo mystics


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Index

Deel | 
 

 groen wit

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

groen wit  Empty
BerichtOnderwerp: groen wit    groen wit  Icon_minitimeza feb 07 2015, 13:32

hoi
toen ik gisteravond nog even buiten keek -plm 22uur 20,- stonden de sterren tegen elkaar te flonkeren -was sterves koud-
maar toen zag ik er een die mooi groen was en later wit,,,,, néé geen vergissing of iets met ogen.... dacht in de gaten houden hij stond om makkelijk te houden op een hoek van gebouw de Nationale Ned-., en ging heel langzaam er vandoor
toen er twee vliegtuigen l en r aankwamen doofde het uit om later weer teug te komen nu wit , dan groen en whammes plots was het weg
heel vreemd  zal zo´n 3/4minuten zijn geweest,,,-´k was door en door verkleumd>,,,, maar staat niks in meldpunt ufo dus het zal wel.cyclops  Embarassed

 groen wit  2ces1w5     Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieuwetijdsoudje

Nieuwetijdsoudje


groen wit  Empty
BerichtOnderwerp: Re: groen wit    groen wit  Icon_minitimezo feb 08 2015, 10:52

Hier zie ik nu bijna elke avond een ster/planeet die behoorlijk schitterd en van kleur veranderd ....soms verdwijnt die achter een wolk
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


groen wit  Empty
BerichtOnderwerp: Re: groen wit    groen wit  Icon_minitimema feb 23 2015, 23:11

Zou het niet Sirius kunnen zijn want die verkleurd heel mooi in alle kleuren? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

groen wit  Empty
BerichtOnderwerp: Re: groen wit    groen wit  Icon_minitimedi feb 24 2015, 07:35

gisteravond rond 10uur stond hij/het er weer te knipogen op -bijna- dezelfde plek je zal wel gelijk hebben ,,,,maar wel mooi zo´n heldere avond/nacht lucht bloem kleurig
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




groen wit  Empty
BerichtOnderwerp: Re: groen wit    groen wit  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

groen wit

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ufo mystics :: Ufo :: Ufo spotters-
Maak een forum | ©phpBB | Ondersteuningsforum | Meld misbruik | Laatste discussies