Ufo mystics


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Index

Deel | 
 

 wel op zwart

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

wel op zwart Empty
BerichtOnderwerp: wel op zwart   wel op zwart Icon_minitimewo jan 14 2015, 07:42

http://www.ninefornews.nl/nasa-onderbreekt-live-beelden-ruimtestation-iss-na-ufo/  

deze keer dus wel op zwart alien Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieuwetijdsoudje

Nieuwetijdsoudje


wel op zwart Empty
BerichtOnderwerp: Re: wel op zwart   wel op zwart Icon_minitimewo jan 14 2015, 09:04

Als ze het nu eens op zwart/wit zouden zetten ipv helemaal zwart kon ik er nog mee leven

Gelukkig zitten ze daar bij de nasa af en toe koffie te drinken en te kaarten of moet er eentje dringend naar de koer zijn behoefte doen zodat er wel eea niet op zwart komt Smile

Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

wel op zwart Empty
BerichtOnderwerp: Re: wel op zwart   wel op zwart Icon_minitimewo jan 14 2015, 12:59

je weet niet wat er nog kan gebeuren, er is een afspraak Shocked tussen Aliens en deren opo dees aard dat er dacht dit jaar openheid moet worden gegeven, ander doen ze het zelf met alle gevolgen van dien Rolling Eyes

wel op zwart 23lgozm    Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


wel op zwart Empty
BerichtOnderwerp: Re: wel op zwart   wel op zwart Icon_minitimedo jan 15 2015, 00:51

Gisteren keek ik toevallig naar een filmpje over een zeer duidelijke ufo waarneming die door meer dan 100 mensen waren waargenomen en op verschillende locaties, dan nog de grote ontkenning...



Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

wel op zwart Empty
BerichtOnderwerp: Re: wel op zwart   wel op zwart Icon_minitimedo jan 15 2015, 07:42

het is en blijft een raadsel hoe sommige mensen dingen kunnen blijven ontkennen terwijl als gezegd 100derden het ook/wel zien , ben je dan een tikkie eh .....dom, Embarassed

als gewoon mens moet je toch denken ja maar dat kan ik niet maken dus....... vertellen de hap Sad

dit vind ik ook nog steeds zo iets gezien door vele foto´s maar neen zijn ,,,, vogels affraidwel op zwart 256tkwm
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

wel op zwart Empty
BerichtOnderwerp: Re: wel op zwart   wel op zwart Icon_minitimedo jan 15 2015, 11:06

opmerking..~~ dit geheel werd gezien door 5 Professoren en vele studenten -tijdens tuinfeest van een der prof´s,, 8 1951- , máár scepticie beweerden dat het niks anders was dan reflextie op buiken van eenden
uitgerekend betekend dat deze meer dan 200km per uur moeten hebben gevlogen,,,,,, ´n wereldrecord............voor eenden Laughing Wink
---------------------------------------------------------
wel op zwart 214tdns

Terug naar boven Ga naar beneden
Nieuwetijdsoudje

Nieuwetijdsoudje


wel op zwart Empty
BerichtOnderwerp: Re: wel op zwart   wel op zwart Icon_minitimedo jan 15 2015, 11:28

Tja dat was een tijd dat ze de beesten nog hormonen mochten toedienen en konden ze nogal nerveus van worden Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

wel op zwart Empty
BerichtOnderwerp: Re: wel op zwart   wel op zwart Icon_minitimedo jan 15 2015, 12:10

Very Happy Very Happy Very Happy &koffie yes

wel op zwart 25jy5bq zijn die leuk of zijn die leuk Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


wel op zwart Empty
BerichtOnderwerp: Re: wel op zwart   wel op zwart Icon_minitimezo jan 18 2015, 11:34

Ik lig hier in een deuk, die bellen zijn geinig Herman lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

wel op zwart Empty
BerichtOnderwerp: Re: wel op zwart   wel op zwart Icon_minitimezo jan 18 2015, 12:57

idee had ik ook , weet niet meer waar ze gezien heb Embarassed Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




wel op zwart Empty
BerichtOnderwerp: Re: wel op zwart   wel op zwart Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

wel op zwart

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ufo mystics :: Universum :: Nasa-
Maak een forum | ©phpBB | Ondersteuningsforum | Meld misbruik | Laatste discussies