Ufo mystics


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Index

Deel | 
 

 geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
toby
forumvriend
forumvriend
toby


geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode Empty
BerichtOnderwerp: geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode   geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode Icon_minitimeza nov 08 2014, 21:11

geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode Metale10

geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode Metale11

bron; link naar website


14 April, 2014
Een onbekend metaalsoort is gevonden in Lanzhou Mr. Zhilin Wang...ergens in China.
Het meest verrassende deel van de stenen is de ingebouwde 6 cm conus-vormige metalen staaf die duidelijk schroefdraad heeft.
De steen is een van de meest waardevolle in China en in de wereld. Er zijn vele hypothesen over het ontstaan van deze steen, maar lijken allemaal ongelooflijk te zijn.
De schroefdraad metalen staaf is strak ingesloten in het zwart lithical materiaal.

Een steen die sporen vast houd van iets dat ons petje te boven gaat dat miljoenen jaren geleden daar ooit lag? Ik vraag me wel af hoe het komt dat de groei van de steen geen verandering van kristal doormaakte vanwege een vreemd voorwerp?
Maargoed, stel dat het waar is dan vraag je je af of wij de cycli tig keren herbeleven.  Van dom naar slim en dan weer terug naar dom, nu zitten we dan ergens halverwege?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieuwetijdsoudje

Nieuwetijdsoudje


geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode Empty
BerichtOnderwerp: Re: geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode   geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode Icon_minitimeza nov 08 2014, 21:32

geek Spiraaltje van een mamoet ! Of is dat dom Smile

Idd meer van die mystirieuze archeologische vondsten die meestal doodgezwegen worden omdat geleerden anders de geschiedenis moeten herschrijven en daar te lui voor zijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode Empty
BerichtOnderwerp: Re: geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode   geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode Icon_minitimeza nov 08 2014, 21:47

O ja tuurlijk spiraaltje van een mammoet daar was ik nog niet op gekomen, zat eerder te denken aan een schroef van gerangeerde tractor met 10 dubbele wiel aandrijving  lol!
Het is idd zo zonde dat dit soort vondsten dood gezwegen worden, we zouden dan zoveel meer te weten komen over onze geschiedenis, zoiets is toch wereldnieuws??
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieuwetijdsoudje

Nieuwetijdsoudje


geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode Empty
BerichtOnderwerp: Re: geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode   geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode Icon_minitimeza nov 08 2014, 21:59

Raar hoe traag we maar evolueren omdat de meeste "geleerden" te engeestig zijn en het liever de rug toekeren en doen of het niet bestaat dan de durf te hebben het te bestuderen en er over na te denken...de meeste "geleerden" konden alles als een papegaai vanbuiten leren maar zijn nooit aangeleerd zelf te (mogen) denken...bljf je helaas ter plekke trampelen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode Empty
BerichtOnderwerp: Re: geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode   geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode Icon_minitimeza nov 08 2014, 22:57

je slaat de spijker op zn kop. Als we internet niet hadden?

Hier nog iets van een inbekend metaal soort;
geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode Thegro10;

2.5 Billion Year Old Metal Spheres: Out-of-place Artifacts (OOPArt)

Er is niets wetenschappelijk gepubliceerd over de bollen, maar de feiten zijn: Ze zijn te vinden in pyrofylliet, die wordt gedolven in de buurt van het stadje Ottosdal in de West-Transvaal. Dit pyrophyllite (Al2Si4O10 (OH) 2) is een vrij zacht secundaire mineraal met een telling van slechts 3 op de schaal van Mohs 'en werd gevormd door sedimentatie ongeveer 2,8 miljard jaar geleden. Anderzijds de bollen, die een vezelachtige structuur aan de binnenkant met een schil omheen zijn zeer hard en kan niet worden gekrast, zelfs niet met staal.

Mij zegt al die getalletjes niks, maar toch opmerkelijk dat dit soort metaal niet bekend is.
bron;link naar website
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieuwetijdsoudje

Nieuwetijdsoudje


geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode Empty
BerichtOnderwerp: Re: geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode   geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode Icon_minitimeza nov 08 2014, 23:42

Zo zijn er eigenlijk belachelijk veel artefacten ...

http://listverse.com/2013/08/15/10-mysterious-artifacts-that-are-allegedly-alien/
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode Empty
BerichtOnderwerp: Re: geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode   geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode Icon_minitimezo nov 09 2014, 08:14

En wat nog ergens verborgen ligt.
Het toeschrijven dat onbekende artefacten van buitenaardsen afkomstig is hoef niet perse.
We weten niets van de intelligentie miljoenen jaren geleden.
Misschien vlogen onze voorouders in vliegende schotels..verklaart door de roestige schroefjes en moertjes in de grond Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieuwetijdsoudje

Nieuwetijdsoudje


geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode Empty
BerichtOnderwerp: Re: geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode   geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode Icon_minitimezo nov 09 2014, 08:49

Soms den ik dat het mensDom zich reeds op andere planeten verplaatst heeft en na de ene na de andere planeet om zeep geholpen te hebben terug opnieuw start op een ander...
Zo denk ik dat de laatste planeet dat we naar de verdoemenis hielpen mars was
En dat we eerder op de aarde waren die door natuurramp of mens onbewoonbaar werd en later terugkeerden
Is een hypothese hé Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
bb den don camillo

bb den don camillo

Woonplaats : Belgie, Liége oord Juprelle

geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode Empty
BerichtOnderwerp: Re: geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode   geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode Icon_minitimezo nov 09 2014, 09:09

Nieuwetijdsoudje schreef:
Soms den ik dat het mensDom zich reeds op andere planeten verplaatst heeft en na de ene na de andere planeet om zeep geholpen te hebben terug opnieuw start op een ander...
Zo denk ik dat de laatste planeet dat we naar de verdoemenis hielpen mars was
En dat we eerder op de aarde waren die door natuurramp of mens onbewoonbaar werd en later terugkeerden
Is een hypothese hé Wink
Een theorie zoals een ander, en waarom zou het niet kunnen, maar wat ik leuk vind is ,het woord mensendom (DOM) en dieren rijk (RIJK). Opnieuw beginnen daar we dom zijn, klinkt logisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieuwetijdsoudje

Nieuwetijdsoudje


geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode Empty
BerichtOnderwerp: Re: geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode   geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode Icon_minitimezo nov 09 2014, 09:38

En mogelijks kregen we telkens hulp van aliens met onze verplaatsing,beetje als cavia's in een bak,komen die aliens kijken en zeggen ze van verdomme wat is hier gebeurt ! Ze hebben in hun eten gescheten en hun drinkkom omgestampt,vuile rotmensjes,we zetten ze ffn op een andere planeet en mesten hun planeet uit Smile en zo bleef er hier en daar nog een schroef en een raar stuk metaal over waar wij nu op kijken als een koe op een nieuwe staldeur !

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode Empty
BerichtOnderwerp: Re: geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode   geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

geslepen Metaal gevonden in een miljoenen jaren oude geode

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» 350 alien ufo artifacts zijn gevonden onder de Maya piramide

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ufo mystics :: Diepgaande onderwerpen :: artifacts-
Creëer een gratis forum | ©phpBB | Ondersteuningsforum | Meld misbruik | Laatste discussies