Ufo mystics


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Index

Deel | 
 

 Enkele vliegtuigen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
toby
forumvriend
forumvriend
toby


Enkele vliegtuigen Empty
BerichtOnderwerp: Enkele vliegtuigen   Enkele vliegtuigen Icon_minitimevr okt 10 2014, 23:03

Kleine verzameling van verschillende soorten vliegtuigen en heli's

Enkele vliegtuigen 002_210

Enkele vliegtuigen 005a10

Enkele vliegtuigen 008a10

Enkele vliegtuigen 01910

Enkele vliegtuigen Lockhe10

Enkele vliegtuigen Mcdonn10

Enkele vliegtuigen Radarv10

Enkele vliegtuigen Dubbel10

Enkele vliegtuigen 03110
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

Enkele vliegtuigen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enkele vliegtuigen   Enkele vliegtuigen Icon_minitimeza okt 18 2014, 11:14

goed met het idee voor paal te komen staan vraag ik tóch aan jullie weten jullie wat dit is ,, ja een vliegtuig , althans dénk ikke affraid  maar gezien die dikte en enorme staart dikte, lengte plm 65m.86 - zonder neus-
Enkele vliegtuigen 28mmng0   US Air Force Basis Marietta Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
bb den don camillo

bb den don camillo

Woonplaats : Belgie, Liége oord Juprelle

Enkele vliegtuigen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enkele vliegtuigen   Enkele vliegtuigen Icon_minitimeza okt 18 2014, 22:47

Herman, gezien de plaats waar het uit elkaar of in elkaar wordt gestoken zou men inderdaad denken aan een vliegtuig.
Maar zou het ook niet kunnen dat dit een soort duikboot is ? Ok ok schrijf niks terug ik sla helemaal bounce
Very Happy
Grtjs bb
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


Enkele vliegtuigen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enkele vliegtuigen   Enkele vliegtuigen Icon_minitimema okt 20 2014, 17:24

Deze straaljager had ik in Augustus gefilmd, weet iemand wat voor een type deze is?
Enkele vliegtuigen 007a10
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

Enkele vliegtuigen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enkele vliegtuigen   Enkele vliegtuigen Icon_minitimedo okt 23 2014, 07:34

nou als ik het goed heb , niet van me eige hoor, maar een neef is helemaal hoteldebotel van die dingen en z´n antwoord was bounce
een vliegende cavia ..geintje Very Happy nee een F 16 van de Nederlandse Luchtmacht ,,, Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


Enkele vliegtuigen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enkele vliegtuigen   Enkele vliegtuigen Icon_minitimevr okt 24 2014, 09:47

Bedankt je neef hiervoor Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

Enkele vliegtuigen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enkele vliegtuigen   Enkele vliegtuigen Icon_minitimevr okt 24 2014, 11:00

toby schreef:
Bedankt je neef hiervoor  Very Happy

Okeledokelie doe ik Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
bb den don camillo

bb den don camillo

Woonplaats : Belgie, Liége oord Juprelle

Enkele vliegtuigen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enkele vliegtuigen   Enkele vliegtuigen Icon_minitimevr okt 24 2014, 22:31

herman50 schreef:
nou als ik het goed heb , niet van me eige hoor, maar een neef is helemaal hoteldebotel van die dingen en z´n antwoord was bounce  
een vliegende cavia ..geintje Very Happy  nee een F 16 van de Nederlandse Luchtmacht ,,,  Wink
klopt F-16, en die 2 (soort bommen dat bepaalde mensen denken , onder elke vleugel één, zijn gewoon extra brandstof tanks) (deze tanks zijn afwerpbaar, dus dit vliegtuigje gaat een paar km vliegen).

grtjs bb
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieuwetijdsoudje

Nieuwetijdsoudje


Enkele vliegtuigen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enkele vliegtuigen   Enkele vliegtuigen Icon_minitimevr okt 24 2014, 22:43

Een ef seize in ons taal bb Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieuwetijdsoudje

Nieuwetijdsoudje


Enkele vliegtuigen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enkele vliegtuigen   Enkele vliegtuigen Icon_minitimevr okt 24 2014, 23:08

Drop tank car ! Wielen er onder,een V8 er in en scheuren maar Smile

Enkele vliegtuigen 25hha0x
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

Enkele vliegtuigen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enkele vliegtuigen   Enkele vliegtuigen Icon_minitimeza okt 25 2014, 07:32

ohhhh mooi he die dingen ja na de oorlog is er toch weinig verloren gegaan, op de zoutvlaktes van Utah en Bonneville -oa- werden records gebroken met deze wagentjes prachtig,,,,maar ook haast tot geen bescherming dus wel erg linke soep om mee te scheuren /racen,woewie

Enkele vliegtuigen 14v7dpx Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieuwetijdsoudje

Nieuwetijdsoudje


Enkele vliegtuigen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enkele vliegtuigen   Enkele vliegtuigen Icon_minitimeza okt 25 2014, 09:06

Zo een bordje mochten ze plaatsen waar ik vroeger woonde,hele kogelriemen van machienegeweren trok je daar vanonder het stermos,ene niet ontplofte obus na de ander,ook onder een traktorspoor van de houthakkers die rustig hun takken verbranden op vijf meter van een obus Smile die gasten hadden geen detector maar toch minstens negen levens Smile boswachter achter mij van geluk dat ik je ken of je was je detector kwijt,is ten strengste verboden...weet nu wel waarom !
In de bossen ginds lag trouwens een drop tank,te groot om naar huis te slepen helaas,kon ook een bevoorradingskist geweest zijn die ze daar destijds dropten aan een parachute
Op een boerderij van vrienden vertelde de oma dat er een verkenningsvoertuig onder de grond zat ...de duitsers hadden de bestuurder geschoten en die is in een diepe gracht gereden,nadien om de oprukkende troepen niet te demoraliseren hebben ze er aarde over geschoven,ik ben met vrienden gaan graven en hebben de koepel blootgelegd,vermoeden dat het een dingo was met open koepel
Er is toch een en ander verloren gegaan hoor herman Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

Enkele vliegtuigen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enkele vliegtuigen   Enkele vliegtuigen Icon_minitimeza okt 25 2014, 10:45

wow sorry NTO maarja als je in een grote stad bent op gegroeit lul je soms ´onwetend´1e,ng ,,maar je hebt wel veel mee gemaakt man .. enorm
ook gaaf dat jullie dat /koepel van vliegtuigje hebben blootgelegd Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieuwetijdsoudje

Nieuwetijdsoudje


Enkele vliegtuigen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enkele vliegtuigen   Enkele vliegtuigen Icon_minitimeza okt 25 2014, 12:53

Was koepel van klein tankje/uit de kluiten gewassen jeep,in de kleine dorpjes hier vind je nog vanalles in huizen en schuren,oudje hier die nog dagelijks een duitse helm als schep gebruikt om de kippen te voeren en vertikt te verkopen,,buur trekt een oude waterput leeg komen twee roeste geweren boven,heb hier kist staan uit wo1 waar een boer zijn jonge geitjes in vervoerde,een oude veldtelefoon,bajonetten...en vooral veel info en spannende verhalen van de ouderlingen ! heb het tijdje ondergronds millitaria gezocht maar ben mijn leven niet beu met al dat boemtuig Wink maar ik raak off topic tussen toby haar mooie foto's van vliegtuigen geloof ik Smile beter bij bodemvondsten
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


Enkele vliegtuigen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enkele vliegtuigen   Enkele vliegtuigen Icon_minitimezo okt 26 2014, 07:49

Haha nee hoor nieuwetijdsoudje, zit met spanning te lezen wat je uit de grond naar boven had gehaald.
I.p.v. een huize schatkist met goud groeven we een munitiekist waar ooit 4 bommetjes inzaten. Maar met 4 wielen eronder zou het een leuke drop bomb car worden. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieuwetijdsoudje

Nieuwetijdsoudje


Enkele vliegtuigen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enkele vliegtuigen   Enkele vliegtuigen Icon_minitimezo okt 26 2014, 13:12

Eens samen naar zeepkistenrace,ik in mijn houten krat uit wo1,jij in je munitiekist uit wo2 Smile

Hier stukje stoel Spitfirer om in het thema vliegtuig te blijven Smile


Enkele vliegtuigen 24uz4w4
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


Enkele vliegtuigen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enkele vliegtuigen   Enkele vliegtuigen Icon_minitimezo okt 26 2014, 21:14

Dat is apart!! Heb je die gevonden bij jou in de buurt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieuwetijdsoudje

Nieuwetijdsoudje


Enkele vliegtuigen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enkele vliegtuigen   Enkele vliegtuigen Icon_minitimezo okt 26 2014, 21:26

Kan er hier helaas niet openlijk over vertellen kwa vindplaats en hoe en wat,beloofde zwijgplicht Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


Enkele vliegtuigen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enkele vliegtuigen   Enkele vliegtuigen Icon_minitimezo okt 26 2014, 21:27

Nee begrijpelijk maar wel een erg mooie vondst ztop
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

Enkele vliegtuigen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enkele vliegtuigen   Enkele vliegtuigen Icon_minitimema okt 27 2014, 12:06

kwam weer het bekende verhaal tegen van dat ´vliegtuig´ de X-37B..
Enkele vliegtuigen 2hn3n6e.... dat zo´n 9maanden totaal was verdwenen en toen gewoon terug kwam op onze aardkloot,,nu heb ik ergens Rolling Eyes een nieuwer vliegtuig gezien is dit een opvolger of iets dat nog langer weg kan blijven
Enkele vliegtuigen Es11d3 de X-40A,,,,,, was eerst van Boeing nu valt ´t onder USAF

Terug naar boven Ga naar beneden
Nieuwetijdsoudje

Nieuwetijdsoudje


Enkele vliegtuigen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enkele vliegtuigen   Enkele vliegtuigen Icon_minitimema okt 27 2014, 12:33

Had ik nog nooit van gehoord ! Volgens wikipedia is de een een upgrade van de ander welke aan de basis ligt van de ander ?
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

Enkele vliegtuigen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enkele vliegtuigen   Enkele vliegtuigen Icon_minitimedi okt 28 2014, 12:48

nou zit ik zelf met een idee vraag,, misschien raar en vreemd weet ik dus oke gaat tie
er staat dus onbemand, echter ik kan op een of andere manier er niet onderuit te denken! dat het -misschien tóch bemand is.....

Enkele vliegtuigen 2zflwtu, als je nu in deze positie zit ?, pas je mi echt wel in de cabine voorin en hou je nog zat plek over
Enkele vliegtuigen 2gvj95w, er bestaat folie/plastic dat je niet van buiten naar binnen kan kijken andersom wel dus ..... Shocked
´t is een raar vreemd idee van me maar helaas het zij zo Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieuwetijdsoudje

Nieuwetijdsoudje


Enkele vliegtuigen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enkele vliegtuigen   Enkele vliegtuigen Icon_minitimedi okt 28 2014, 12:54

Ik las er ondertussen ergens over dat het doel was om er astronauten mee van en naar ruimtestations te brengen,dus is je idee nog zo gek niet ! Nu is het ding niet meer van nasa maar van defensie en die gaan het niet aan onze neus hangen wat ze met het toestel uitspoken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Enkele vliegtuigen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enkele vliegtuigen   Enkele vliegtuigen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Enkele vliegtuigen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» ww2 Bollen rondom vliegtuigen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ufo mystics :: Vliegtuigen, heli's en drones :: Vliegtuigen, heli's en drones-
Gratis forum maken bij Actieforum | ©phpBB | Ondersteuningsforum | Meld misbruik | Laatste discussies