Ufo mystics


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Index

Deel | 
 

 Sneller dan het licht.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
bb den don camillo

bb den don camillo

Woonplaats : Belgie, Liége oord Juprelle

Sneller dan het licht. Empty
BerichtOnderwerp: Sneller dan het licht.   Sneller dan het licht. Icon_minitimevr dec 19 2014, 23:50

Waaaawh,

ik kan nu zeggen heb er eentje waargenomen.
En ben er zeker van, dat het ééntje was.

Foto's sorry dat niet, je zal enkel maar op mijn schriftelijk verhaal moet lezen.

Maandag 15 dec 2014, om 3u30, te Juprelle (Liers) in Rue Provinciale op zo'n 200 meter van het Trein station.

BELANGRIJKE OPMERKING: Op zondag 14 dec vanaf 22u00 tot en met maandag 22u00 lag het luchtverkeersruim plat (stil) door staking van personeel van het Belgische luchtruim ctl torens, dus geen enkel vliegtuig steeg op of kon landen in Belgie. Op hoge hoogte kon men belgie wel overvliegen daar dit gebeurt door ctl van het europees luchtruim personeel.

Nu ik liep in de straat op weg naar mijn truck (gans belgie in staking alle zaken dicht, buiten die van mijn baas) die 2 km verder sta geparkeerd, en keek domweg eventjes naar boven.
En zag een witte vlek, deze witte vlek (de grote van 1 cm als je het vergelijk met de afstand van het lezen van een boek) hing daar stil in de ruimte.
Had deze vlek niet bewogen dan had ik nooit kunnen vermoeden dat het een ufo zou zijn, en ging mijn blik weer domweg voor me uitstaren, om niet over mijn eiegen voeten te struikelen.

Nu de beweging was sneller dan het licht, je zou zeggen bb je ziet ze nu vliegen, een mens kan zoiets niet waarnemen. (over wat een oog kan waarnemen, zou ik jullie nog wel eventjes een paar verhalen kunnen vertellen, zelf beleefde gevallen en niet van horen zeggen)
MAAR ik ga nu niet hier beweren dat ik kan waarnemen sneller dan het licht, maar wat je wel kan waarnemen is het licht.

Laat ik dit licht je nu even beschrijven.
HELDER WIT
GEEN STRAAL OF BUNDEL (zoals een zaklamp die een lichtbundel afgeeft, of een straatverlichting enz)
DUS DIT LICHT VERLICHTE NIKS
JE ZAG HET GEWOON EN MEER NIKS.

Nu gezien de afstand en richting pal zuid (ik woon in die straat dus noord zuid weet ik goed liggen) vanwaar ik stond, dacht ik hé dit is net boven DE STAD LIEGE (Luik).
Mijn gedachten waren net voorbij en een kleine lichtstraal (wit grijs) als een flits ging richting Z-O en het helder licht doofde uit (net zoals je een kaars zou uitblazen).

Mijn persoonlijke mening het toestel verdween richting Z-O zo snel dat het licht die boven de stad Liege hing, nog een paar fracties van een sec bleef schijnen.
Zoals wij nu nog sterren zien die al miljoenen jaren zijn uitgestorven, maar dit op een kleinere schaal en dichterbij.

Extra opmerking:
Het kon geen satelliet zien, een laag vliegende straaljager ook niet (denk luchtruim staking en stil blijven hangen straaljager valt naar beneden dan) kon ook geen Ster of maan zijn.
WANT HET WAS BEWOLKT, DUS MOEST HET ONDER DE WOLKEN HANGEN.
HOOGTE VAN DE WOLKEN (EUUUU 500 meter ???? of 700 ??? of 300 ??? moeilijk te schatten)
Door het heldere licht (ronde cirkel) was het onmogelijk enige vorm te zien van het voorwerp, de verplaatsing die klein witte grijze lichtstraal (die van de grootte van de diameter van het helder licht tot een punt en tot niks meer leidde) verdween niet in de wolken maar bleef eronder.

Allé nu kan ik mezelf niet meer in twijfel trekken van hallucinatie of larie en apen kool.
Dit kan ik niet aan mijzelf doen ontkennen of ontkrachten.

Grtjs bb.
PS dat er maar weer vlug staking is in het luchtruim, denk eraan staking in nederland de sky waarnemen dames en heren.
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


Sneller dan het licht. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneller dan het licht.   Sneller dan het licht. Icon_minitimeza dec 20 2014, 07:16

Wel degelijk een ufo BB zoals jij het beschrijft. Het gekke is wanneer zo'n ervaring meemaakt dan blijft je kijken dus niet te vaak naar de lucht staren  tijdens het rijden santa
Prachtige waarneming ztop
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieuwetijdsoudje

Nieuwetijdsoudje


Sneller dan het licht. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneller dan het licht.   Sneller dan het licht. Icon_minitimeza dec 20 2014, 08:20

Is dat wel toegestaan hallicunogene middelen tijdens het besturen van een camion tongue

Ik begrijp heel goed het licht dat je beschrijft dat rondom niks lijkt te verlichten ...zag er zo eens vier op een rij in formatie die toen elk hun weg gingen en oplosten in het niets,die zaten erg laag en nabij en led verlichting komt meest in de buurt kwa kleur licht,fel maar ook zacht,moeilijk te omschrijven,toch fel en gelijktijdig transparant
Mooie waarneming bb
Terug naar boven Ga naar beneden
bb den don camillo

bb den don camillo

Woonplaats : Belgie, Liége oord Juprelle

Sneller dan het licht. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneller dan het licht.   Sneller dan het licht. Icon_minitimeza dec 20 2014, 14:37

Nieuwetijdsoudje schreef:
Is dat wel toegestaan hallicunogene middelen tijdens het besturen van een camion tongue

Ik begrijp heel goed het licht dat je beschrijft dat rondom niks lijkt te verlichten ...zag er zo eens vier op een rij in formatie die toen elk hun weg gingen en oplosten in het niets,die zaten erg laag en nabij en led verlichting komt meest in de buurt kwa kleur licht,fel maar ook zacht,moeilijk te omschrijven,toch fel en gelijktijdig transparant
Mooie waarneming bb
ja je hebt gelijk komt er heel dicht bij die vergelijking van led licht.

en hallicunogene middelen in de camion aaaaa dat ding rijd al alleen, het zegt ik trek te snel op of rem te hard, rij te snel en ik val altijd in ruzie met die GPS (een vrouwe stem) die me bevelen geeft keerom, keerom, zou ze ne keer willen zien, omkeren op een boerenwegje. En ik dan maar zeggen hou je mond stomme Trees, maar luisteren doet ze niet lol! dus de helft van de tijd doe ik aan Sleep of flower power. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
bb den don camillo

bb den don camillo

Woonplaats : Belgie, Liége oord Juprelle

Sneller dan het licht. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneller dan het licht.   Sneller dan het licht. Icon_minitimeza dec 20 2014, 14:47

Iemand sterk in rekenen?????

heb het ooit geleerd in het leger maar ben de formule vergeten.

De grote van iets in schatten.

Men had enkele gegevens nodig en dan kon je berekening maken. (had iets te maken met een driehoek)

De berekening: ?
gegevens afstand 9km ver
hoogte 0.7 km hoog = 700 meter
en een diameter van 1 cm op 9 km afstand en op een hoogte van 0.7 km hoogte
met deze gegevens zou men de grootte van die 1 cm in reeele grootte kunnen omzetten.

Wil er iemand er zich aan wagen?????
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

Sneller dan het licht. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneller dan het licht.   Sneller dan het licht. Icon_minitimezo dec 21 2014, 07:33

Noppes ik niet,.,. maar wel verdikkies gaaf dat je dat zag ,. ben hier ook wel eens in het ooitje genomen
was door 3 zoeklichten die bij Tropicana -da´s alweer oud- zwemparadijs stonden maar als je daar zo´8/9 km hemelsbreed vandaan woont en ziet s ávonds 3 lichten -rond-dan denk je wow maar na een tijdje zie je dan de lichtbundels -door opkomende mist- en denk  jammer Embarassed

dit is ook zo met de brandgrens die er nu is aangebracht -herdenking 2e WW-
Sneller dan het licht. 2s0y5ht.....
kijk je weet wat het is dus denk snel ,o laat dat maat hangen Wink santa
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

Sneller dan het licht. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneller dan het licht.   Sneller dan het licht. Icon_minitimezo dec 21 2014, 07:45

wel volgende gezien en fotografeert om zeg 18uur09 s´avonds november 2013

Sneller dan het licht. 14wsn4y

Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


Sneller dan het licht. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneller dan het licht.   Sneller dan het licht. Icon_minitimedo dec 25 2014, 09:43

bb schreef:
Men had enkele gegevens nodig en dan kon je berekening maken. (had iets te maken met een driehoek)

De berekening: ?
gegevens afstand 9km ver
hoogte 0.7 km hoog = 700 meter
en een diameter van 1 cm op 9 km afstand en op een hoogte van 0.7 km hoogte
met deze gegevens zou men de grootte van die 1 cm in reeele grootte kunnen omzetten.

Wil er iemand er zich aan wagen?????


Ik ben nog half aan het slapen, na de feestdagen wil ik wel een beetje puzzelen. Very Happy

Herman is de foto bewogen of zag je zo'n vorm.
Wat zag je precies enzo. Very Happy

Iedereen fijne dagen toegewenst /!!,.
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

Sneller dan het licht. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneller dan het licht.   Sneller dan het licht. Icon_minitimedo dec 25 2014, 11:59

bedankt ij ook nog fijne dagen santa

dan de foto eerst zag ik een licht streep die rustig aan kwam vliegen eerst denk je een stere dan ..och ik gok het erop en heb de foto genomen met dit resultaat,,,,
de lens lag -om zo te  zeggen- óp een keukenraam spijl/stijl , dit is een deel van de foto ...
het originele

Sneller dan het licht. 25i1ztl
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


Sneller dan het licht. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneller dan het licht.   Sneller dan het licht. Icon_minitimevr dec 26 2014, 01:14

Dan heb je een mooi duidelijke waarneming op de foto Herman ztop
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Sneller dan het licht. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneller dan het licht.   Sneller dan het licht. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Sneller dan het licht.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ufo mystics :: Ufo :: Ufo Meldpunt-
Actieforum.com | ©phpBB | Ondersteuningsforum | Meld misbruik | Laatste discussies