Ufo mystics


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Index

Deel | 
 

 een foutje??

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

een foutje?? Empty
BerichtOnderwerp: een foutje??   een foutje?? Icon_minitimema dec 08 2014, 10:14

een foutje?? 6ypfn7...... vraag me af wat is dit genomen van de Mars voertuig,, is dit echt óf een foutje van de Walt Disney special effects afdeling Rolling Eyes lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

een foutje?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: een foutje??   een foutje?? Icon_minitimema dec 08 2014, 10:57

... munten gevonden op Mars of...... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

een foutje?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: een foutje??   een foutje?? Icon_minitimema dec 08 2014, 11:22

laten we een kijken wat ze nu na zeg zo´n .....60jaar nog zeggen over Roswell Wink santa
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieuwetijdsoudje

Nieuwetijdsoudje


een foutje?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: een foutje??   een foutje?? Icon_minitimema dec 08 2014, 13:20

Duidelijk ! Toby en echtbare diergenoot gingen gaan detecteren op mars en lieten voetstappen na ,dat marsvoertuig is van metaal en daardoor sloeg hun metaaldetector op hol en vonden ze die munt die nabij lag niet Wink

Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

een foutje?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: een foutje??   een foutje?? Icon_minitimedi dec 09 2014, 07:28

lol! ztop-- ohh--- bedankt voor de uitleg ......hehehehe Wink
een foutje?? 2s1ah48........... Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

een foutje?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: een foutje??   een foutje?? Icon_minitimedi dec 09 2014, 13:37

ik het geloof ik al eens eerder gezegd dat we/men naar Mars is geweest ,, wel kijk en huiver Wink

Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


een foutje?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: een foutje??   een foutje?? Icon_minitimedi dec 09 2014, 18:17

Zie je, ik wist het!! Dat voetstap kwam me al bekend voor. Me dierbare genootje heeft schoenmaatje 47 met pijn. Dus tja hij valt nu door de mand want er lag 1 groen muntje met 2 grote gaten onder de wiel van dat karretje, die was opeens foetsie grrrr.... lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

een foutje?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: een foutje??   een foutje?? Icon_minitimewo dec 10 2014, 07:40

Whooo, staan jullie dan ook op die vreemde beelden waar er twee personen lopen Very Happy affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
bb den don camillo

bb den don camillo

Woonplaats : Belgie, Liége oord Juprelle

een foutje?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: een foutje??   een foutje?? Icon_minitimeza dec 20 2014, 00:46

herman50 schreef:
een foutje?? 6ypfn7...... vraag me af wat is dit genomen van de Mars voertuig,, is dit echt óf een foutje van de Walt Disney special effects afdeling Rolling Eyes lol!
of een oude foto uit de doos toen ze het aan het uittesten waren op aarde, ja uittesten moet hier gebeuren, want op mars testen en lukt niet zou een duur grapje worden om ginds de mecanicien te sturen
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


een foutje?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: een foutje??   een foutje?? Icon_minitimeza dec 20 2014, 07:31

J wie weet  Laughing  zo aan de zolen te zien zijn ze gekocht bij Aldi santa
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

een foutje?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: een foutje??   een foutje?? Icon_minitimeza dec 20 2014, 11:13

dit is een ´mock up´ van de Mars/Maan Rover in de woestijn bij Groom Lake of Aera 51

een foutje?? O0pdlj.....,,,, ook hebben hier de astronauten ´geoefend´mbt hoe het zou zijn op de Maan,,, gelijkend landschap Shocked ....volgens zeggen!! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

een foutje?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: een foutje??   een foutje?? Icon_minitimewo dec 31 2014, 11:30

 ..dit is een opame van de Apllo12 ,,heb ook weer gelezen het zijn ´studiolichten´ ,,, beslis zelf bounce

affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieuwetijdsoudje

Nieuwetijdsoudje


een foutje?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: een foutje??   een foutje?? Icon_minitimewo dec 31 2014, 12:16

Och ...duidelijk een sneeuwvlok jocolor
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

een foutje?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: een foutje??   een foutje?? Icon_minitimewo dec 31 2014, 12:29

een foutje?? 2vbq352 ,,,,,

EEN HÉÉL VOORSPOEDIG 2015, AARDLINGEN
kijken jullie wel uit met het vuurwerk
er is nog meer daar in t zwerk
je kunt het toch niet maken
om eens een echte ufo te raken
of misschien een Amerikaan of Rus
heel goed uitkijken dus
is´t nou iets van een oranjeding
die zou wensen dat tie er niet hing
gegroet Al Lien,,,alien



Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


een foutje?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: een foutje??   een foutje?? Icon_minitimewo dec 31 2014, 21:59

Al lien Herman jij ook een hele fijne uiteinde en een mooi 2015, dat geldt natuurlijk voor iedereen.

een foutje?? 82373910
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

een foutje?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: een foutje??   een foutje?? Icon_minitimedo jan 01 2015, 07:43

thxs , gisteravond om zeg plm 00.14 <óf is dat vanmorgen?> tussen al de pijlen en sterren door een rood/oranje bol die in een strakke lijn tegen alles in overvloog van Z. naar N. geen wensballon Sad vliegtuig of heli..... een foutje?? 2885470817
een foutje?? Zjtgtz
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

een foutje?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: een foutje??   een foutje?? Icon_minitimedo jan 01 2015, 12:23

ook jullie allemaal een fijn
een foutje?? 25ssq3n gewenst Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


een foutje?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: een foutje??   een foutje?? Icon_minitimema jan 05 2015, 09:03

Dat is een mooi kleurrijk plaatje Herman. Very Happy

Hoe is bij iedereen het oudjaar verlopen? Flink geknald of rustig verlopen?
Hier was het vrij rustig gegaan, zo af en toe een hand of mortier granaatje dan zat je even stijf in de stoel maar voor de rest ging het wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


een foutje?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: een foutje??   een foutje?? Icon_minitimema jan 05 2015, 09:12

Herman ga er toch maar vanuit dat het lampionnen zijn geweest. Hier was het scheer en inslag met die dingen tussen de knallers door.
Gaan ze van links naar rechts of onmogelijke bochten of wijken af qua omvang dan zou het iets anders kunnen zijn dan wensballonen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieuwetijdsoudje

Nieuwetijdsoudje


een foutje?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: een foutje??   een foutje?? Icon_minitimema jan 05 2015, 09:33

Jup ! Op ufo meldpunten een overaanbod op waarnemingen sinds kerst Wink

En als zo een lampion in een andere luchtstroom komt kan die alsnog omhoog schieten,opeens een andere koers aannemen...

Hier zag ik er eentje voorbij waggelen op oudejaarsavond...

Ook ik acht de kans groot dat je je eerste lampion zag overkomen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


een foutje?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: een foutje??   een foutje?? Icon_minitimema jan 05 2015, 09:41

De kleur oranje ontwijken met oud en nieuw is de enige oplossing om geen verwarringen te krijgen.

Vanaf volgende week ga ik weer heerlijk op de dag spotten, we zijn hier bijna klaar met alles en ik heb er weer zin in. Zal je zien dan komt er niks hahaha, nouja dan kan ik nog altijd muntjes gaan zoeken tussen de koeienflatsen in. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




een foutje?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: een foutje??   een foutje?? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

een foutje??

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ufo mystics :: Universum :: Nasa-
Creëer je gratis forum | ©phpBB | Ondersteuningsforum | Meld misbruik | Laatste discussies