Ufo mystics


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Index

Deel | 
 

 ´goud´kleurig object

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

´goud´kleurig object Empty
BerichtOnderwerp: ´goud´kleurig object   ´goud´kleurig object Icon_minitimeza nov 29 2014, 13:31

hallo ..vanmorgen vroeg om zeg 06 16uur zag ik een ´goud´kleurig object wat er plotseling hing -van mij gezien zeg richting centrum Rotterdam,, het hing zonder vergaan enkele minuten stil dan kwam er een tweede aan bij elkaar vlogen ze met een lichte boog stijl omhoog en weg ...... >


´goud´kleurig object 2mzy88m affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieuwetijdsoudje

Nieuwetijdsoudje


´goud´kleurig object Empty
BerichtOnderwerp: Re: ´goud´kleurig object   ´goud´kleurig object Icon_minitimezo nov 30 2014, 07:50

Mooie waarneming herman,lijkt me niet het normale gedrag van een doorsnee vliegtuig Wink

Leuk prentje !
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


´goud´kleurig object Empty
BerichtOnderwerp: Re: ´goud´kleurig object   ´goud´kleurig object Icon_minitimedo dec 04 2014, 22:21

Oooh dat lijkt me een prachtige waarneming wat je had Herman! Was het vrij groot of hoe schatte je het zelf in?
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

´goud´kleurig object Empty
BerichtOnderwerp: Re: ´goud´kleurig object   ´goud´kleurig object Icon_minitimevr dec 05 2014, 07:27

gezien van m´n plek was het zo groot als een erwt op armlengte ,wél groter dan een ster en feller het 2e object idem,,, leek kleiner door dat ie ´vloog´,, ja heel speciaal Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


´goud´kleurig object Empty
BerichtOnderwerp: Re: ´goud´kleurig object   ´goud´kleurig object Icon_minitimevr dec 05 2014, 10:10

ztop Heel apart Herman.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




´goud´kleurig object Empty
BerichtOnderwerp: Re: ´goud´kleurig object   ´goud´kleurig object Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

´goud´kleurig object

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ufo mystics :: Ufo :: Ufo Meldpunt-
Actieforum.com | ©phpBB | Ondersteuningsforum | Meld misbruik | Laatste discussies