Ufo mystics


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Index

Deel | 
 

 Aarde door zonnestorm in duisternis

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ufo Spotter Twente
forumvriend
forumvriend
avatar


Aarde door zonnestorm in duisternis Empty
BerichtOnderwerp: Aarde door zonnestorm in duisternis   Aarde door zonnestorm in duisternis Icon_minitimevr nov 07 2014, 16:10

http://worldunity.me/nasa-bevestigt-aarde-zal-3-tot-6-dagen-van-totale-duisternis-ervaren-in-december-2014/



En dan ook dit bericht.....

https://www.astroblogs.nl/2014/10/27/weer-zon-onzinverhaal-dat-de-nasa-december-3-a-6-dagen-totale-duisternis-voorspelt/


Laatst aangepast door Ufo Spotter Twente op vr nov 07 2014, 16:15; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


Aarde door zonnestorm in duisternis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aarde door zonnestorm in duisternis   Aarde door zonnestorm in duisternis Icon_minitimevr nov 07 2014, 16:12

Erg spannend die duistere dagen. Zorg ook voor voldoende kaarslicht voor het geval het licht uitvalt.
Terug naar boven Ga naar beneden
bb den don camillo

bb den don camillo

Woonplaats : Belgie, Liége oord Juprelle

Aarde door zonnestorm in duisternis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aarde door zonnestorm in duisternis   Aarde door zonnestorm in duisternis Icon_minitimevr nov 07 2014, 21:42

In belgie zal dat gemakkelijk zijn zonder licht zitten, we hebben de zon daarvoor niet nodig, een beetje extra koude en hups er is stroomgebrek, kaarsen aan.

We zitten nu al aan onze atoomvrije centrales, barstjes in de beton en sabotage. Ze gingen toch dicht in 2025, nu zijn ze een paar jaar vroeger dicht, en niks om ze te vervangen.

Niks toch wel kaarsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


Aarde door zonnestorm in duisternis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aarde door zonnestorm in duisternis   Aarde door zonnestorm in duisternis Icon_minitimeza nov 08 2014, 16:47

De link ie Dennis eronder heeft gezet geeft aan dat het weer eens een NASA nep verhaal is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Aarde door zonnestorm in duisternis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aarde door zonnestorm in duisternis   Aarde door zonnestorm in duisternis Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Aarde door zonnestorm in duisternis

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ufo mystics :: Universum :: Nasa-
Gratis forum maken bij Actieforum | ©phpBB | Ondersteuningsforum | Meld misbruik | Laatste discussies