Ufo mystics


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Index

Deel | 
 

 Intacte Heiligen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
toby
forumvriend
forumvriend
toby


Intacte Heiligen Empty
BerichtOnderwerp: Intacte Heiligen   Intacte Heiligen Icon_minitimedo nov 06 2014, 12:32

Een fascinerend onderwerp is wel de lijken die intact blijven.

Bernadette Soubirous
Intacte Heiligen Bernadette
Nadat Maria enige malen aan het meisje  Bernadette Soubirous  verschenen was in de grot van Lourdes, trad Bernadette in in een klooster te Nevers. Daar overleed zij in 1874. Toen haar graf in 1909 geopend werd, bleek haar lichaam ongecorrumpeerd, alleen haar gezicht was iets verbruind en de ogen waren enigszins ingevallen. Tegenwoordig rust Bernadette in een glazen schrijn voor het hoofdaltaar van de kloosterkerk in Nevers. Haar gezicht is bedekt met een laagje was.

Intacte Heiligen Caecikiagez
De heilige  Caecilia. Martelares. In het jaar 230 werd zij ter dood veroordeeld in Rome. Driemaal sloeg de beul met zijn zwaard (wettelijk waren niet meer slagen toegestaan), maar hij kon het hoofd niet van de romp scheiden. Caecilia bleef badend in het bloed in haarcel achter, en overleed drie dagen later. In de houding waarin zij gevonden werd, werd zij in een sarcofaag gelegd in de catacomben van Callistus. In het jaar 756 werd dit graf geopend omdat men het lichaam van de martelares wilde overbrengen naar een plaats waar het veilig zou zijn voor de terreur van de Longobarden. Het werd aangetroffen, intact, in dezelfde houding, met gave kleding.

de propagandistische uitlatingen van kardinalen als Ottaviani te temperen: het is niet de zonde die ontbindt, maar de zuurstof.
Het is jammer dat de kerk weer eens een eigen interpretatie had toegevoegd, want dat zou betekenen dat 99,99% van de bevolking zwarte zieltjes(hadden)  hebben. Waar gaan wij dan naartoe? Daar waar de meeste vrienden zijn Very Happy  
Bron; intacte heiligen
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieuwetijdsoudje

Nieuwetijdsoudje


Intacte Heiligen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Intacte Heiligen   Intacte Heiligen Icon_minitimevr nov 07 2014, 08:55

Opmerkelijk ! Nog nooit van gehoord...ben ook niet erg katholiek Smile

Las wel meer dat die verschijningen eigenlijk verdoken ufo ontvoeringen/bezoeken waren

http://www.unexplained-mysteries.com/column.php?id=119209
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

Intacte Heiligen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Intacte Heiligen   Intacte Heiligen Icon_minitimevr nov 07 2014, 10:50

zoals ik al eens heb gezegt politiek en geloof zijn voor mij twee dingen , dat moet een ieder voor zich weten dus ----,dénk wat je wilt maar zég niet altijd alles!----
een ding kan ik wel zeggen als er gevraagd word of de heilige boontjes willen opstaan .....mooi niet ik blijf zitten tongue ....
máár om even terug te komen op dit topic, in -ons- bezit een briefkaart uit Lourdes -plm37jaar-, ik kan deze gewoon-nú nog- niet wegdoen reden ? weet´k niet Crying or Very sad


Intacte Heiligen K3oz5 ,,,,,, Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


Intacte Heiligen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Intacte Heiligen   Intacte Heiligen Icon_minitimevr nov 07 2014, 10:58

Maria verscheen ooit bij een vrouw. De vrouw was verbaast en vroeg waar ze deze eer aan te danken had want ze was niet eens katholiek.
Maria antwoordde 'Ik ook niet.'

Een geloof is er dus niet aan verbonden, wel las ik in je link dat het meest gemelde ufo/verschijningen in katholieke landen waren gedaan.
Ik zie het meer als een dominante instituut die er alles aan doen om zieltjes te winnen.

Devotie is niet het geloof via een instantie maar een diep geworteld weten dat botst met de maatschappij.
Wij praten over buitenaards, buiten de aarde klink alsof het los staat van het geheel. Leven in de kosmos zou beter klinken, want de aarde is daar een onderdeel van.
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


Intacte Heiligen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Intacte Heiligen   Intacte Heiligen Icon_minitimevr nov 07 2014, 11:04

Oh je was me net voor Herman, idd politiek en geloof zijn 2 dingen.
Prachtig de prent van Lourdes. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
bb den don camillo

bb den don camillo

Woonplaats : Belgie, Liége oord Juprelle

Intacte Heiligen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Intacte Heiligen   Intacte Heiligen Icon_minitimevr nov 07 2014, 21:50

Wat ik het mooist vind, als men de vraag stel ben je gelovig, en dan zeggen vele mensen Ja, maar ik ben niet pratikant (volksmond alhier, betekent niet beoefen).
Mijn vraag dan is hoe kan je een gelovige zijn als je niet beoefent????????

grtjs alain
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


Intacte Heiligen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Intacte Heiligen   Intacte Heiligen Icon_minitimevr nov 07 2014, 22:03

Ik beoefen ook geen enkele geloof, vertrouw op mijn intuïtie net als jij.

Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

Intacte Heiligen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Intacte Heiligen   Intacte Heiligen Icon_minitimeza nov 08 2014, 07:42

ben dus wel gelovig maar echter  zoals m´n vader opmerkte ooit ;ja op wieltjes, maar wat wil je als je alles om je heen naar de donder word geholpen Embarassed  oja.. heb wel  ´vertrouwen ´ in iets , maar als ik dat zie,,,,,, Mad ,,kijk kinderen die ontvoerd en geprest te gaan geloven in íets´ worden door ´sorry een zooitje zieke geesten´ vind ik erg en denk dan wel eens he laat es zien dat er wat/iets is,........
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

Intacte Heiligen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Intacte Heiligen   Intacte Heiligen Icon_minitimema nov 24 2014, 11:59

Intacte Heiligen 316ln2c//

Intacte Heiligen Dctoop

die is dus géén eeuwen terug , maar opmerkelijke dat de kerk -wél meer dan 100jaar oud- geheel afbranden en het kruis -plus beeld van Maria- geheel in takt zonder een spatje ? Shocked , ongeschonden waren,....... affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


Intacte Heiligen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Intacte Heiligen   Intacte Heiligen Icon_minitimedi nov 25 2014, 10:54

Dat is zeker opmerkelijk te noemen gezien beelden niets anders zijn dan uit klei getrokken vormen.
Een mens die dat aanbid, dient een klei massa.
Dan zou de kneep daar weleens zitten.

Zijn we al niet bezig met het verstoffelijken van materiele dingen zodat het spirituele op de achtergrond komt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Intacte Heiligen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Intacte Heiligen   Intacte Heiligen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Intacte Heiligen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ufo mystics :: Diepgaande onderwerpen :: Mystiek-
Maak je forum | ©phpBB | Ondersteuningsforum | Meld misbruik | Laatste discussies