Ufo mystics


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Index

Deel | 
 

 V-vorm vogelvlucht..wie is de baas?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
toby
forumvriend
forumvriend
toby


V-vorm vogelvlucht..wie is de baas?  Empty
BerichtOnderwerp: V-vorm vogelvlucht..wie is de baas?    V-vorm vogelvlucht..wie is de baas?  Icon_minitimewo nov 05 2014, 19:36

Vorige week zag ik een groep ganzen die in V-vorm wilde gaan vliegen, in die zin; In welk volgorde?
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

V-vorm vogelvlucht..wie is de baas?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: V-vorm vogelvlucht..wie is de baas?    V-vorm vogelvlucht..wie is de baas?  Icon_minitimedo nov 06 2014, 10:46

morge , ik heb ooit gelezen ook na een vraag van iemand dat ganzen geen leider hebben maar om .......eh lullig gezegd toerbeurten de kop nemen, het gekwaak wat je hoort zijn/is -zegt men- de aanmoedigingen van de anderen ´om door te gaan´ ........ >

V-vorm vogelvlucht..wie is de baas?  Bfj9c5,,, deze kwamen Zondag voorbij Wink,, moet eerlijk zeggen dat ik er tot heden weinig heb gezien die wegtrekken, normaal slierten van zo´n 60/ tot 120
Terug naar boven Ga naar beneden
bb den don camillo

bb den don camillo

Woonplaats : Belgie, Liége oord Juprelle

V-vorm vogelvlucht..wie is de baas?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: V-vorm vogelvlucht..wie is de baas?    V-vorm vogelvlucht..wie is de baas?  Icon_minitimevr nov 07 2014, 21:37

Inderdaad Herman er is geen baas, enkel zoals in het wielrennen, ze nemen de kop over, hun geroep diend echt om elkaar aan te moedigen.

Maar wist je dit, en dit is het mooiste, als er nu een van de vogels ziek word en niet meer kan volgen, dan zoals bij het wielrennen, zullen er 2 bij hen blijven, en vliegen ze trager, en indien nodig gaan ze rusten op een meer.
Indien hij zo ziek is, dat hij niet meer kan vliegen, blijven die 2 bij hem tot zijn laatste adem en dan pas vertrekken de 2 andere naar de hun over wintering plaats. We zouden nog veel kunnen leren van die vogels.

Terug naar boven Ga naar beneden
bb den don camillo

bb den don camillo

Woonplaats : Belgie, Liége oord Juprelle

V-vorm vogelvlucht..wie is de baas?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: V-vorm vogelvlucht..wie is de baas?    V-vorm vogelvlucht..wie is de baas?  Icon_minitimevr nov 07 2014, 21:37

Inderdaad Herman er is geen baas, enkel zoals in het wielrennen, ze nemen de kop over, hun geroep diend echt om elkaar aan te moedigen.

Maar wist je dit, en dit is het mooiste, als er nu een van de vogels ziek word en niet meer kan volgen, dan zoals bij het wielrennen, zullen er 2 bij hen blijven, en vliegen ze trager, en indien nodig gaan ze rusten op een meer.
Indien hij zo ziek is, dat hij niet meer kan vliegen, blijven die 2 bij hem tot zijn laatste adem en dan pas vertrekken de 2 andere naar de hun over wintering plaats. We zouden nog veel kunnen leren van die vogels.

Terug naar boven Ga naar beneden
Nieuwetijdsoudje

Nieuwetijdsoudje


V-vorm vogelvlucht..wie is de baas?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: V-vorm vogelvlucht..wie is de baas?    V-vorm vogelvlucht..wie is de baas?  Icon_minitimevr nov 07 2014, 21:45

bb den don camillo schreef:
Inderdaad Herman er is geen baas, enkel zoals in het wielrennen, ze nemen de kop over, hun geroep diend echt om elkaar aan te moedigen.

Maar wist je dit, en dit is het mooiste, als er nu een van de vogels ziek word en niet meer kan volgen, dan zoals bij het wielrennen, zullen er 2 bij hen blijven, en vliegen ze trager, en indien nodig gaan ze rusten op een meer.
Indien hij zo ziek is, dat hij niet meer kan vliegen, blijven die 2 bij hem tot zijn laatste adem en dan pas vertrekken de 2 andere naar de hun over wintering plaats. We zouden nog veel kunnen leren van die vogels.


Dat is mooi bb ! Wist ik niet,kunnen we idd wat van leren ! (Net als van u haha) dat verklaard dus die sukkels die nog in kleine groepjes langs de maas zitten hier,vroeg me altijd af waarom die niet vertrokken waren met de rest
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


V-vorm vogelvlucht..wie is de baas?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: V-vorm vogelvlucht..wie is de baas?    V-vorm vogelvlucht..wie is de baas?  Icon_minitimevr nov 07 2014, 21:50

Dat is ook nieuw voor mij wanneer een vogel ziek is dat 2 vogels er netjes bijblijven. De natuur blijft wonderlijk. ztop
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

V-vorm vogelvlucht..wie is de baas?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: V-vorm vogelvlucht..wie is de baas?    V-vorm vogelvlucht..wie is de baas?  Icon_minitimeza nov 08 2014, 07:26

heel mooi en tóch een blijk van ´gevoelens´ bij dieren, wat wel eens in twijfel word getrokken helaas , ik denk dat ze meer gevoel in hun lichaam hebben als wij ,de homo sapiens,,,,,,, Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




V-vorm vogelvlucht..wie is de baas?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: V-vorm vogelvlucht..wie is de baas?    V-vorm vogelvlucht..wie is de baas?  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

V-vorm vogelvlucht..wie is de baas?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ufo mystics :: Aarde :: Natuur opnames-
Actieforum.com | ©phpBB | Ondersteuningsforum | Meld misbruik | Laatste discussies