Ufo mystics


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Index

Deel | 
 

 Missing time

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
toby
forumvriend
forumvriend
toby


Missing time Empty
BerichtOnderwerp: Missing time   Missing time Icon_minitimedi nov 04 2014, 07:45

Herkennen jullie dit?

Het is wel heel wat jaartjes geleden maar wel iets wat nooit meer vergeten wordt.

Na een lange dag A'dam reden mijn moeder en ik naar huis. 115 km Ongeveer 1 uur en 3 kwartier rijden.
Misschien hoogstens 1 kwartier op de snelweg zagen we de afslag s Hertogenbosch, dat zou betekenen dat we binnen 3 kwartier thuis zouden zijn! We keken elkaar verbaast aan; er klopt iets niet??
Het onmogelijke werd waar, iets wat wij nooit hebben kunnen verklaren is dat er zeker 3 kwartier uit ons geheugen was gewist.

We hadden alles nageplozen of wij iets over het hoofd hadden gezien: afgeleid ofzo. Het feit is dat wij 2 toen hetzelfde hadden ervaren; missing time
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

Missing time Empty
BerichtOnderwerp: Re: Missing time   Missing time Icon_minitimedi nov 04 2014, 11:28

wow , yak kie nou nee ken het niet maar als ik het zie al sch.... nou ja doe ik iets , nee weet niet wat ik zou doen What a Face maar wel erg speciaal als je niet weet waar te zijn geweest gedaan hebt ------sóms moet ik er ook wel een tikke denken hoor ,maar da´s anders als wat jij neerpent, want eerlijk is vals 3 kwartier is geen katte .....dinges, toch

Missing time Bfic7m , maar je bent er -gelukkig- nog Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieuwetijdsoudje

Nieuwetijdsoudje


Missing time Empty
BerichtOnderwerp: Re: Missing time   Missing time Icon_minitimedi nov 04 2014, 11:46

Veel meegemaakt ! Maar nooit nuchter drunken
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


Missing time Empty
BerichtOnderwerp: Re: Missing time   Missing time Icon_minitimedi nov 04 2014, 12:01

Prachtig plaatje Herman. ztop
Vochhuishouding bijhouden is ook belangrijk =,.

Gelukkig maar 1x meegemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Missing time Empty
BerichtOnderwerp: Re: Missing time   Missing time Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Missing time

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ufo mystics :: Diepgaande onderwerpen :: Twilight Zone-
Creëer een gratis forum | ©phpBB | Ondersteuningsforum | Meld misbruik | Laatste discussies