Ufo mystics


 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Index

Deel | 
 

 Drones boven Franse kerncentrales

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Nieuwetijdsoudje

Nieuwetijdsoudje


Drones boven Franse kerncentrales Empty
BerichtOnderwerp: Drones boven Franse kerncentrales   Drones boven Franse kerncentrales Icon_minitimeza nov 01 2014, 09:22

In het nieuws dat onbekende drones over Franse kerncentrales vliegen...,volgens mij is dat al veel langer aan de hand ! Ik woon op de grens met Frankrijk en als ik in mijn tuin hard nies sta ik Frankrijk binnen,daar verderop staat de kerncentrale van chooz
Ik zag al meer dan geregeld "dingen" overvliegen en vond dat bizar daar vliegverkeer een kilometer hoogte moet houden !!
Ook in de nachten zag ik lichten boven chooz vliegen en dacht aan ufo's wegens het vliegverbod
Geluid kon ik niet waarnemen,dat er "iets" vloog wel
Heel raar allemaal en zou het raar vinden dat ik de enige zou zijn die dit waarnam

http://m.knack.be/nieuws/wereld/mysterieuze-drones-boven-franse-kerncentrales/article-normal-507075.html
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


Drones boven Franse kerncentrales Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drones boven Franse kerncentrales   Drones boven Franse kerncentrales Icon_minitimeza nov 01 2014, 20:35

Wat ik wel erg vreemd vind als het om drones zou gaan dat er weinig controle in die streek is, dit  gezien jij dat al veel langer ziet overvliegen.
Wie weet waren het helemaal geen drones?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieuwetijdsoudje

Nieuwetijdsoudje


Drones boven Franse kerncentrales Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drones boven Franse kerncentrales   Drones boven Franse kerncentrales Icon_minitimeza nov 01 2014, 21:08

Daar het in het donker lichtjes zijn doet me er aan denken,als je met een drone ergens overvliegt is het toch om in het geniep te bekijken en ga je er toch geen lampen aanhangen ?
Is over zowat elke kerncentrale in frankrijk dat er drones gesignaleerd zijn...willen ze het wegsteken dat er ufo's overvliegen en noemen ze het rap drones ?
Hier houden ze het (op de grond) wel goed in de gaten hoor ! Buur deed met zijn vrouw een wandeling rond de centrale en ze kwamen vragen wat ze daar liepen te doen
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


Drones boven Franse kerncentrales Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drones boven Franse kerncentrales   Drones boven Franse kerncentrales Icon_minitimeza nov 01 2014, 21:19

Ja zie je, daar dacht ik ook al aan. Zelfs met een ledverlichte vlieger erboven dan zijn ze als de kippen erbij.
Dan blijft er maar 1 ding over waarom de nieuws berichten met onsamenhangende berichten komen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieuwetijdsoudje

Nieuwetijdsoudje


Drones boven Franse kerncentrales Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drones boven Franse kerncentrales   Drones boven Franse kerncentrales Icon_minitimeza nov 01 2014, 21:32

Op die nieuwsberichten zeggen ze niet hoe die drones er uitzagen (of ik heb ondertussen iets gemist) ze toonden wel beelden van een (speelgoed?) drone die er eigenlijk niks mee te zien had Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


Drones boven Franse kerncentrales Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drones boven Franse kerncentrales   Drones boven Franse kerncentrales Icon_minitimeza nov 01 2014, 21:58

Als afleidingsmanoeuvre Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieuwetijdsoudje

Nieuwetijdsoudje


Drones boven Franse kerncentrales Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drones boven Franse kerncentrales   Drones boven Franse kerncentrales Icon_minitimeza nov 01 2014, 22:43

toby schreef:
Als afleidingsmanoeuvre Very Happy

Jup ! Zagen jullie er trouwens in Nederland van in het nieuws of krant ?
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


Drones boven Franse kerncentrales Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drones boven Franse kerncentrales   Drones boven Franse kerncentrales Icon_minitimeza nov 01 2014, 22:52

Het enige wat we hier lezen is dat het kleine drones zijn die overal bij kunnen en 3 dagen boven de centrale cirkelen.
Wel geen verlichting wordt verzwegen omdat mensen deze op de dag hadden gezien.
Nieuwetijdsoudje als je het weer ziet maak er maar wat foto's en films van.
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

Drones boven Franse kerncentrales Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drones boven Franse kerncentrales   Drones boven Franse kerncentrales Icon_minitimedi nov 04 2014, 11:47

enige wat je hier over drones hoort is dat er een ambudrone komt te vliegen in geel met de bekenden strepen om sneller bij ongeluk te zijn ..... ik vind het echt maar vreemd al die ´troep´ in de lucht ,,
maar misschien heb ik hem nog wel eens nodig en dan ben je er blij om/mee

ze mogen er echter wel wat meer over zeggen maar dat zal wel een sprookje blijven denk ik ,,, Wink

Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

Drones boven Franse kerncentrales Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drones boven Franse kerncentrales   Drones boven Franse kerncentrales Icon_minitimedo nov 13 2014, 11:37

http://niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=8591%3Averband-tussen-ufos-kerkrade-en-kerncentrale&catid=34%3Aufo&Itemid=47#.VGRbXjT_7es.facebook,, nou is dit een vervolg op het vorige Wink Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

Drones boven Franse kerncentrales Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drones boven Franse kerncentrales   Drones boven Franse kerncentrales Icon_minitimezo nov 16 2014, 11:06

https://youtu.be/taoHiZFYHkA hoelang zijn die jongens hier al?? want als je sommige auto´s ziet in filmpje kom je gauw in de 60er jaren terecht Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
herman50

herman50

Woonplaats : Rotterdam

Drones boven Franse kerncentrales Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drones boven Franse kerncentrales   Drones boven Franse kerncentrales Icon_minitimevr dec 12 2014, 10:24

deze eigenaar van de drone zou wel een een gerechtelijk bevel kunnen ontvangen, dit na dat een fotograaf voor de rechtbank zich moest verantwoorden., hij had met een drone foto´s gemaakt van een plaats delict zonder toestemming ook had hij niet aan Zestienhoven gemeld dat hij de lucht in ging te dicht bij bebouwing vloog en in de duisternis al op weg was
het bleek ook dat de trauma heli was opgestegen en dit een ongeluk had kunnen veroorzaken -btw dit was in 2013-,,,,,,, nog genoeg te doen dus Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


Drones boven Franse kerncentrales Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drones boven Franse kerncentrales   Drones boven Franse kerncentrales Icon_minitimeza dec 13 2014, 15:07

Het is wel een mooie opname. Hij heeft verder er niet over nagedacht welk gevolgen dit zou kunnen hebben, dus niet met opzet iets gedaan. Maar ik vraag mij af hoeveel drones in de lucht zijn zonder het te weten want zonder deze beelden zou er niets aan de hand zijn! Ergens zouden voor drones ook radars moete zijn om ze te traceren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieuwetijdsoudje

Nieuwetijdsoudje


Drones boven Franse kerncentrales Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drones boven Franse kerncentrales   Drones boven Franse kerncentrales Icon_minitimeza dec 13 2014, 15:33

Kan nog linke soep worden met al die drones boven onze kop...archeologen,boeren,natuurbeheer,pakjesdienst,medidrones,de kerstman er tussendoor,politiedrones,al de speelgoeddrones...ze zullen ergens voorrang van rechts moeten invoeren voor ze tegen elkander gaan knallen Smile
Als het zo doorgaat kunnen we zonder helm de deur niet meer uit
Terug naar boven Ga naar beneden
bb den don camillo

bb den don camillo

Woonplaats : Belgie, Liége oord Juprelle

Drones boven Franse kerncentrales Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drones boven Franse kerncentrales   Drones boven Franse kerncentrales Icon_minitimeza dec 20 2014, 00:41

Een drone met webcam kan je nu al krijgen voor 79 euro laatste aanbod voor kerstgeschenk.

het beloofd

Grtjs bb
Terug naar boven Ga naar beneden
toby
forumvriend
forumvriend
toby


Drones boven Franse kerncentrales Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drones boven Franse kerncentrales   Drones boven Franse kerncentrales Icon_minitimeza dec 20 2014, 07:21

Leuk kadootje voor de buurvrouw, dan hoef ze haar hoofd niet meer te stoten tegen hun raampost als ze weer eens betrapt wordt tijdens het gluren. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Drones boven Franse kerncentrales Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drones boven Franse kerncentrales   Drones boven Franse kerncentrales Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Drones boven Franse kerncentrales

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» UFO met S-vormige vinnen gefotografeerd boven Muiderslot
» Onwaarschijnlijke fata morgana boven Chinese rivier

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Ufo mystics :: Vliegtuigen, heli's en drones :: Vliegtuigen, heli's en drones-
Actieforum.com | ©phpBB | Ondersteuningsforum | Meld misbruik | Laatste discussies